KezdőlapbelépésregisztrációFórumkosárfacebookyoutube

Vásárlási feltételek

Az http://www.kavekorzo.hu webáruházat Szöllősi Péter E.V. működteti, melynek

Székhelye:
5000 Szolnok, Mátyás Király út 19
Képviselőjének neve:
Szöllősi Péter
Ügyfélszolgálat Telefonszáma:
+36-30-
Telefonos ügyfélszolgálati ideje:
Hétfőtől Péntekig 10 -tól 16.00 -ig
E-mail címe:
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Számlaszáma:
10918001-00000086-86220008
Adószáma:
Nyilvántartási száma:
74056330-2-36
6227902
 

Regisztráció:

Oldalainkon regisztráció nélkül is nézelődhet, de vásárláshoz kérjük szíveskedjék regisztrálni rendszerünkbe. Regisztrációkor a rendelés teljesítéséhez szükséges alábbi adatok megadására van szükség:

Név
Számlázási, ill. Szállítási cím
E-mail cím
Telefonszám
 
A regisztrációt követően személyes azonosítója és jelszava segítségével tud belépni az oldalra.

Személyes adatai megadása után a rendszer egy e-mailt fog küldeni megadott e-mail címre, amely tartalmazza a személyes azonosítóját és jelszavát, valamint a fiókja aktiválásához szükséges linket. Erre kattintva aktiválhatja a webshopban létrehozott fiókját. Az aktiválás után a megadott felhasználónévvel és jelszóval jelentkezhet be a http://shop.kavekorzo.hu webáruházba.

Adatait bármikor ellenőrizheti, törölheti, ill. módosíthatja az 'Saját adatok 'menüpont alatt, de egy elküldött megrendelést követően ezen adatok már nem módosíthatók, ezért kérjük, hogy megrendeléskor az adatok pontosságára fokozottan figyeljen.

A Kávészaküzlet fenntartja a jogot, hogy ellenőrizze a vásárlás során megadott adatok valódiságát.

Termékek keresése:

A  keresőbe írja be a nevét keresett termék nevét vagy cikkszámát.

Termékek megrendelése:

A termékek megrendeléséhez személyes azonosítója és jelszava segítségével be kell lépnie oldalunkra. A kiválasztott árucikkeket - a mennyiség megjelölése után - a kosárra kattintva helyezheti bevásárlókosarába. A Kosár menüben a jobb felső sarokban vásárláskor folyamatosan nyomon követheti kosara tartalmát, az 'Ugrás a bevásárlókosárhoz' linkre kattintva pedig bevásárlókosara tartalmát részletezve tekintheti meg, módosíthatja, ill. törölheti a termékeket.

Miután minden terméket berakott a bevásárlókosarába, amelyet meg szeretne vásárolni, ugyanitt indíthatja el rendelését a Pénztár feliratra kattintva. 

A megrendelés egyes lépéseiben választania szükséges számlázási és szállítási címet, szállítási módot, fizetési módot, majd az adatok ellenőrzése után hagyja jóvá rendelését.

A beérkezett érvényes megrendelésről hamarosan egy visszaigazoló e-mailt kap (rendelési állapot: folyamatban), amely tartalmazza a megrendelt termékek adatait, a megrendelés számát, vételárát.  Amennyiben a megrendelt áru kiszállítását készlethiány vagy valamely egyéb okból kifolyólag nem tudjuk teljesíteni, erről értesítést küldünk, vagy telefonon értesítjük a vásárlót. Abban az esetben, ha rendelése feldolgozásakor mindent rendben találunk, automatikusan teljesítjük azt, melyről szintén e-mailben tájékoztatjuk (rendelési állapot: feldolgozva), mely ezt követően nem vonható vissza és nem módosítható.

Felvilágosítás, felmerülő bármely kérdés, ill. esetleges probléma esetén kérjük, keresse Vevőszolgálatunkat a +36-30 telefonszámon ügyfélfogadási időben (munkanapokon 10.00-16.00) vagy a hét minden napján, a nap bármely időpontjában az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen.

Folyamatban lévő megrendelései állapotát a jobb oldalon található 'Saját adatok' menüpont alatt a 'Rendelési adatok' pontban bármikor ellenőrizheti.

Minimális rendelési összeg 3000.-Ft
 
Vételár:
A termékek mellett feltüntetett árak tartalmazzák az Általános Forgalmi Adót (ÁFÁ-t), nem tartalmazzák azonban a szállítás költségeit. Az esetlegesen előforduló téves árakért, illetve információkért nem vállalunk felelősséget, illetve az árváltoztatás jogát minden esetben fenntartjuk. Ilyen esetekben tájékoztatjuk a vásárlót a tévedésről, de a leadott rendelést nem tudjuk elfogadni.

Fizetési mód:

A fizetési módot a megrendeléskor választhatja ki. A fizetés történhet készpénzben (utánvéttel) és átutalással.

Előre utalásos fizetési mód választása esetén a termékek szállítását csak azt követően kezdjük meg, miután a fizetendő összeg bankszámlánkra beérkezett. Átutalás esetén a következő bankszámlára várjuk a megrendelés ellenértékét: 10918001-00000086-86220008. Kérjük átutaláskor a Közlemény rovatba a megrendelés visszaigazolásakor kapott megrendelés számot szíveskedjék feltüntetni.

Ha a megrendelt áru vételára 1 héten belül nem érkezik meg cégünk számlájára, úgy megkíséreljük felvenni Önnel a kapcsolatot, hogy tisztázzuk a nem fizetés okát. Ha a kapcsolatfelvétel nem sikerül, a megrendelést töröljük és erről elektronikus üzenetet (e-mailt) küldünk.

Minden rendelés esetében elektronikus távszámlát küldünk a megrendelő email címére, amit azonnal kinyomtathat. A kiállított számla minden tekintetben megfelel az ÁFA tv. ill. PM rendeletekben előírt kötelezettségeknek! A Programtech számlázó rendszerét használjuk. Az ezzel kapcsolatos bővebb információról itt olvashat: http://www.most.programtech.hu/e_szamla_tavszamla_pdf_emailben

Csomagolási költség:

A megrendelt termékek csomagolásáról mi gondoskodunk, külön költséget nem számolunk fel.

Házhozszállítás

A megrendelt árukat Magyarország egész területén házhoz szállítjuk futárszolgálat vagy a Magyar Posta segítségével.

A házhozszállítás díja utánvétel esetén (bruttó ár):

  • 1905 Ft.

A házhozszállítás díja előre utalás esetén (bruttó ár):

  • 1500 Ft.

Szállítási idő:

A frissen pörkölt kávék miatt az adott héten beérkezett rendeléseket, a következő héten szállítjuk, amely általánosságban 3-10 nap. Ezt a rendelésnél kérjük vegye figyelembe.
 
Amennyiben a termék az importőrnél is készlethiányos esetenként előfordulhat hosszabb szállítási idő is (3-4 hét). Előre utalás esetén a szállítási idők a pénz beérkezése után értendőek.

A futárszolgálat általában a csomag átadása utáni nap szállítja házhoz a küldeményeket.

Házhoz szállítás esetén kérjük, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol 08:00-17:00 óra között át tudják venni a csomagot.

Amennyiben a futárszolgálat munkatársának nem sikerül a csomagot átadnia a címzettnek, akkor az a helyi postára kerül, ahol átvehető. Amennyiben nem történik meg az átvétel, akkor visszaszállításra kerül, és a megrendelést töröljük.

Reklamáció:

A csomagok átvétele előtt, amennyiben azon külsérelmi nyomokat talál, vagy látható okokból esetlegesen az árú sérülésére gyanakszik, szíveskedjék a futárszolgálat munkatásával jegyzőkönvet felvetetni és az indokokat felsorolva a csomagot visszaküldeni.

Elállás joga:

Megrendelése során Ön élhet a 213/2008. (VIII. 29.) és a 17/1999. (II. 5.) kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával.
Internetes vásárlások esetén Ön a szerződéstől az áru átvételét követő 8 (nyolc) munkanapon belül indoklás nélkül elállhat, ezt az említett határidőn belüli írásos nyilatkozatának elküldésével jelezheti. A vásárló Az átvétel dátumát bizonyítja a postai csomagjegyzék, illetve a futárszolgálat szállítójegyzéke. Elállásnál az Eladó köteles a Vevő által kifizetett teljes összeget (vételár és szállítási költség) haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 30 (harminc) napon belül visszatéríteni. Ezúton felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a vevő viseli az elállás esetén, az áru visszaszolgáltatásával kapcsoltban felmerült összes költséget. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Az Internetes vásárlásoknál is érvényesek a szavatossági jogok, ha a termék gyári hibás, akkor forduljon hozzánk minőségi kifogásukkal.

Vásárlónk nem gyakorolhatja az elállás jogát: olyan áru értékesítése esetén, amely a vásárló személyéhez kötött, illetve amelyet a vásárló kifejezett utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza a 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet 5. §-ban foglaltak szerint. Az elállási jog gyakorlása során a megrendelő jóhiszeműen köteles eljárni, az elállási jogát rendeltetésének megfelelően köteles gyakorolni, ezen jog gyakorlása nem vezethet a joggal való visszaéléshez a megrendelő részéről (Polgári törvénykönyv 5. §.). Bontott kávét élelmiszer-egészségügyi okokból nem áll módunkban visszavenni.

Reklamáció:

Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és ha sérült a csomagolása, vetessen fel jegyzőkönyvet.

Fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályokat, rendeleteket IDE KLIKKELVE tekintheti meg.

Garancia:

Reklamáció esetén az áru visszaküldésére csak előzetes egyeztetést követően kerülhet sor. Amennyiben a reklamáció jogos, kérésére az árut megjavíttatjuk, kicseréljük vagy ellenértéket visszatérítjük. Az árut kérjük az alábbi címre visszaküldeni:
A visszaküldéshez kérjük mellékelni a számlát, valamint adja meg az ellenérték visszafizetésére szolgáló bankszámlaszámot, illetve címet, nevet és telefonszámot. Ezen adatok hiányában a visszaküldést nem áll módunkban figyelembe venni. Az áru visszaküldésének költségei a vevőt terhelik. Utánvéttel történő visszaküldést nem fogadunk el. Az ellenérték legkésőbb 30 napon belül kerül visszafizetésre az esetleges költségek levonásával.

Adatvédelmi nyilatkozat:

A Kávékorzó Shop a vásárlók adatait kizárólag a megrendelés nyilvántartása és teljesítése érdekében rögzíti és azokat az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának megfelelően kezeli.
A Kávékorzó Shop nem adja át a rögzített adatokat harmadik fél számára. Adatok átadása harmadik fél részére csak megrendelés ill. szállítás teljesítésének érdekében történhet (pl. szállítást végző alvállalkozó részére). Ilyen esetekben a partnereinktől elvárjuk, hogy az adatokat bizalmasan, a törvényben előírt rendelkezéseknek megfelelően kezeljék.

A honlap látogatók technikai jellegű adatainak rögzítése:

A honlap látogatása során az áruházi rendszer rögzíti a felhasználók IP címét, melyből bizonyos esetekben következtetni lehet az érintett személyre, ezen felül rögzíti az operációs rendszer, a böngésző típusát és a látogatott oldal címét. Az adatmentésnek elsősorban technikai jellegű célja van, a rendszer folyamatos működéséhez elengedhetetlen. Az adatrögzítés további célja a felhasználói szokások elemzése, látogatottsági statisztikák készítése, mely a még magasabb színvonalú kiszolgáláshoz nyújt segítséget. A naplóállományok elemzése során felmerült adatokat más információval az üzemeltető nem kapcsolja össze, a felhasználó személyének azonosítására nem törekszik.

Köszönjük érdeklődését. Jó vásárlást kívánunk !

8. oldal / 8