Segítség, problémák

Nyomtatás

Nem tudok regisztrálni/bejelentkezni…

Ha esetleg még nem tette volna meg, kérjük, olvassa el a „Vásárlási feltételek” menüben a regisztráció pontot. Amennyiben ezek után sem sikerül, írjon levelet a probléma ismertetésével, vagy hívja ügyfélszolgálatunkat a ........... telefonszámon, segítünk. A regisztráció és a webáruházon keresztüli rendelés kiküszöböli a félreértéseket, valamint megkönnyíti és lerövidíti következő rendeléseinek menetét és a mi munkánkat is segíti, hiszen biztosan megkapunk minden adatot és könnyebb a kapcsolattartás is. Amennyiben mégsem szeretne regisztrálni, megrendelését e-mailen is elfogadjuk (szükséges adatok: termék neve, cikkszáma, ára, mennyisége, számlázási/szállítási név, cím, fizetési mód (készpénz, utánvét, utalás), szállítási mód (személyes átvétel vagy házhozszállítás futárszolgálattal).

Néhány konkrét probléma a bejelentkezéssel kapcsolatban:


Van-e üzletük?

Kizárólag webáruházként működünk. Ha nem tud dönteni a termékek között, szívesen segítünk, ha hívja ügyfélszolgálatunkat.

Van-e raktáron?

A rendelés leadását követően minden esetben visszajelezzük, hogy a terméket tudjuk-e raktárról szállítani, vagy hogy kb. mikorra tudjuk beszerezni. Törekszünk a termékek minél hamarabbi beszerzésére.