KezdőlapbelépésregisztrációFórumkosárfacebookyoutube

A kávés szakma legjobbjai 2020

Segítség, problémák

Nem tudok regisztrálni/bejelentkezni…

Ha esetleg még nem tette volna meg, kérjük, olvassa el a „Vásárlási feltételek” menüben a regisztráció pontot. Amennyiben ezek után sem sikerül, írjon levelet a probléma ismertetésével, vagy hívja ügyfélszolgálatunkat a ........... telefonszámon, segítünk. A regisztráció és a webáruházon keresztüli rendelés kiküszöböli a félreértéseket, valamint megkönnyíti és lerövidíti következő rendeléseinek menetét és a mi munkánkat is segíti, hiszen biztosan megkapunk minden adatot és könnyebb a kapcsolattartás is. Amennyiben mégsem szeretne regisztrálni, megrendelését e-mailen is elfogadjuk (szükséges adatok: termék neve, cikkszáma, ára, mennyisége, számlázási/szállítási név, cím, fizetési mód (készpénz, utánvét, utalás), szállítási mód (személyes átvétel vagy házhozszállítás futárszolgálattal).

Néhány konkrét probléma a bejelentkezéssel kapcsolatban:

  • A klasszikus kisbetű-nagybetű eset - ellenőrizze a „Caps Lock" állapotát.
  • Helytelen felhasználónév/jelszó - a felhasználónév esetében a leggyakrabban az a probléma, hogy automatikusan az email címet adják meg, holott a regisztrációnál meg kellett adni a felhasználói nevet, így ezt kell a bejelentkezésnél megadni. Ha ez jó, akkor sajnos a jelszót tévesztettük el. A „Bejelentkezés" ablakban lehet kérni jelszó, illetve felhasználónév emlékeztetőt.
  • A felhasználónév is jó és a jelszó is, mégsem enged belépni - ebben az esetben a legvalószínűbb, hogy a regisztráció után nem aktiválta a fiókját. Ez a már említett „Vásárlási feltételek" menüben van leírva.


Van-e üzletük?

Kizárólag webáruházként működünk. Ha nem tud dönteni a termékek között, szívesen segítünk, ha hívja ügyfélszolgálatunkat.

Van-e raktáron?

A rendelés leadását követően minden esetben visszajelezzük, hogy a terméket tudjuk-e raktárról szállítani, vagy hogy kb. mikorra tudjuk beszerezni. Törekszünk a termékek minél hamarabbi beszerzésére.